Näin tehtiin Kaikki on hyvin
Kuvaaminen (6/21) - Valaisu
Valaisussa Lara noudatti puhtaasti yrityksen ja erehdyksen linjaa. Alkuajatus siitä, mitä vuorokauden aikaa elokuvassa eletään, johdatti valaisussa käyttämään tietynlaista sävymaailmaa: aamulla punertavaa, päivällä melko neutraalia sinertävää ja illalla hämyisen sinistä. Joskus valaisu osui aivan nappiin, joskus oltiin hieman kauempana aiotusta, mutta katsojalle visio saattaa välittyä oikein hyvinkin. Kaikenkaikkiaan valaisu oli tärkeässä osassa koko elokuvassa, sillä sen edut oli huomattu jo aiemmissa projekteissä. Se oli yksi osa-alue, jolla halusimme erottua muista lyhytelokuvaryhmistä. Myös valaisuun käytetty aika kasvoi toisessa potenssissa edellisien elokuvien valaisuun käytettyyn aikaan verrattuna.
(C) Ismo Kiesiläinen, Ihmiskunnan ainoa toivo 2001