kansielokuvatryhmapalautearkistoarkistolyhytelokuvia

Kuvaaminen


Kamera-ajojen tekeminen vaatii välillä mielikuvitusta...

...kuten tämä aseman hissistä kuvattu

Pyörätuolilla sai perinteisempiä kamera-ajoja

Emme muistaakseni törmänneet kehenkään...

...joka oli ehkä vain tuuria

Late piti huolta äänityksestä

Viime hetken palaveri ennen äksöniä

Ohjaaja tyrkyttää käsityksiään kuvaajalle

Kamera on tytön paras ystävä

Sanomatalon lattia oli optimaalinen kamera-ajoihin

Lari ja Lara seuraavat harjoitusta sivusta

Ajoitus oli tärkeä koreografioissa

Ismo ja Lari pohtivat miltä menneisyys näyttää

Sanomatalon valaistus oli ongelmallinen

Kameramies korvasi subjektiivisissa kuvissa näyttelijän

Myös ohjaaja sekaantui välillä tekniikkaan

Takaa-ajon vauhdikkuus perustui pitkälti kuvaukseen ja leikkaukseen

Jääpalasota syntyi näyttelijöiltä luontevasti...

... mutta siitä tuli sotku.

Tässä junassa on eri määrä vaunuja kuin sillan ylittävässä junassa

Ismoa jännittää

Äänitystä

Kohtaus pihalla

Lara vastasi sekä valosta että kuvasta

Ismo näytti nuijalta

Työskentelyä

Lisää työskentelyä

Mökissä tuli sekä hiki, jano että väsy

Kamera on tytön paras ystävä

Puhelinsoittoa odotellessa

Ensimmäisessä kuvattiin myös paljon käsivaralta

Ohjaaja, kuvaaja ja näyttelijä

Laituri kannatti valitettavasti vain kolmea henkilöä, muuten kastui sukat

<< Edellinen sivu



















Tunnelmia Ensimmäisen kuvauksista kesältä 2000. Tämän sivun kuvat ovat kaappauksia videonauhalta. Pahoittelemme teknistä laatua.

Sivu [1] [2] 3

Lue lisää elokuvasta >>

Lue elokuvan tekemisestä >>

Jos sinulla on kysyttävää kuvista tai haluat käyttää niitä muihin tarkoituksiin, ota yhteyttä >>




(C) Ismo Kiesiläinen, Ihmiskunnan ainoa toivo 2002